
მრავალ კომპანიას მისი ზომის თუ სტრატეგიული მიდგომის გამო არ გააჩნია შიდა მარკეტინგული განყოფილება ან სულაც განსხვავებული მიდგომების და საჭიროებების დასაფარად დამატებით სააგენტოს ჩართულობა ესაჭიროება. ზოგიერთი საერთაშორისო ბრენდი ქვეყანაში მიზნობრივ აუდიტორიაზე საკუთარი კონტენტის მოდიფიკაციას და ედვერთაიზინგს, ივენთებს, აქტივობებს საჭიროებს და მრავალი სხვა.
წარმატებული მარკეტინგისთვის საჭიროა ექსპერტიზა, გამოცდილება, უნარ-ჩვევები, ტექნოლოგიები, დრო და ამ ყველაფრის ერთად გამოყენების უნარი.
ბენჟამენ ქოლი

