By, admin

მრავალ კომპანიას მისი ზომის თუ სტრატეგიული მიდგომის გამო არ გააჩნია შიდა მარკეტინგული განყოფილება ან სულაც განსხვავებული მიდგომების და საჭიროებების დასაფარად დამატებით სააგენტოს ჩართულობა ესაჭიროება. ზოგიერთი საერთაშორისო ბრენდი ქვეყანაში მიზნობრივ აუდიტორიაზე საკუთარი კონტენტის მოდიფიკაციას და ედვერთაიზინგს, ივენთებს, აქტივობებს საჭიროებს და მრავალი სხვა.

წარმატებული მარკეტინგისთვის საჭიროა ექსპერტიზა, გამოცდილება,  უნარ-ჩვევები, ტექნოლოგიები, დრო და ამ ყველაფრის ერთად გამოყენების უნარი.

ბენჟამენ ქოლი

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish